Soon be back...

Jag har överlevt! Än så länge.... Har smitit ifrån de andra in till datorn. Vill inte jobba mer! Men nu är det bara ett par timmar kvar så sitter jag på bussen tillbaka till Göteborg. Förhoppningsvis med lite vin som jag fått från Pappa.. har inte frågat än men :S Fast vi måste bara ha vin ikväll! K, den förvirrade människan sa förut över telefon att hon gick förbi systemet igår och tänkte på att köpa vin tills ikväll! Tänkte??? Vad sysslar hon med, händer ingenting om alla bara går och tänker hela tiden, handling är det som gäller härmed och framöver!

Nu gapar de på mig utanför, åååå jag som vill sitta här och skriva. (mest för att slippa arbeta) Men om ni ser någon med ofantliga muskler som hoppar av bussen vid centralstationen kl 18 ikväll så är det jag. Min kropp är sååå vältränad efter allt slit. Det sägs att skogarbete ska va det bästa för att få muskler, och jag har faktiskt ägnat mig åt det både igår och idag!

jaja.. nu måste jag kila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0