Min älskling är hemma!

Har varit i Göteborg några dar nu och träffat min kille, som är den bästa på heeela jorden :) Är så lycklig att jag har han och det var rena plågan att vara utan honom i två veckor. Jag grät till och med sista natten innan han skulle komma hem. Jag vet det är urlöjligt... men jag är lite löjlig :P Nu är jag bara så glad över att han är hemma så jag bara måste skriva det på bloggen ;) me love him!

Har även passat på att träffa mysiga vänner under dagarna i Göteborg. Det blev en dag på stranden och kvällen blev det vin och pizza på Chez med sötisarna J, M och S. (Grädden på moset var att jag fick pussats lite me H som också kom dit ;) Har även varit i Kungälv och ätit lunch och glass med M och hennes lilla 2 åring.. fick lite bilder av henne som hon tagit på mej, kul ! Plus att jag fått klippt mig och köpt ett par jättesöta ljusrosa shorts på "benetton".

Så riktigt grymma dagar har det varit och nu måste jag slänga mig i bilen för att köra till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0