Lucia!

Vad gör man när man inte kan somna, sitter tydligen och bloggar bort en stund. Precis vad jag gjorde igår, vilket innebar att jag kom i säng mycket senare än jag räknat med, och gick upp mycket senare imorse (förmiddags). Kom mig upp vid 11, efter att H satt på MTV och inte ville jag skulle sova mer. Jag gnällde lite för att han inte var utklädd till Lusse när han väcker mig på Luciamorgon! Men han ville tydligen inte ;) Hahaha.. Nu står han iallafall i köket och ska slänga ihop något gott till lunch under tiden jag pluggar.. Men jag smyger med att blogga lite :P Har faktiskt skrivit lite grann, och börjar bli klar över vad jag ska ha med vilket är skönt! Är man bara färdig med det så har man kommit långt...

Ikväll ska bönderna på kärleksemester! Hoppade att gå med H på handboll igår för var bara tvungen att se "Bonde söker fru" I Love it!! Synd att det är slut nu bara :( Tycker de är så goa att se!

Känns verkligen inte som lucia idag!? Man borde gått till Domkyrkan ikväll och se på luciatåg... då får man lite lussekänsla. Kanske blir det lite lussebak här hemma sen med.. vi får se vad vi orkar.

Ha det så gott allesammans :) 

Kommentarer
Postat av: Maria

Känner ingen lussestämning alls idag. Är hemma med en kräksjuk Elias :( Ska be Anders lussa för mig när han kommer hem :)

Ha en underbar lucia vännen! Om du är ledig på söndag, så kan jag fota.

2007-12-13 @ 16:25:30
URL: http://fotogrodan.blogg.se
Postat av: cut

Nä fy.. stackars lillen :(
Har hängt på telefonen till er en stund men ingen som svarar - Kanske är ni fullt upptagna med att se på Anders när han lussar;) ! Kramar!!

2007-12-13 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0