Första inlägget


Hur kommer det sig att jag starta en blogg?? Trodde inte det skulle gå så illa för mej, blogg...  Men livet är bara inte så roligt just nu, inte alls så roligt. Vi hänger hemma hos Carro nu, vi har hängt hela dagen, hängt... ja hänger e just vad vi gör hela tiden, jämt, konstant ! Jag vill ha roligare än så.. även om jag älskar mitt sällskap så vill jag känna att jag lever och inte bara prata om dom andra där ute som lever. Vet ni vilka jag menar? De som känns såå nöjda, de som ser så lyckliga ut, de där livet ser ut som en rosa fluffkudde som bara är mjuk, skön och det värsta ordet av allt ljuv. Ljuv är så hemskt! Ljuva flickor, motsatsen till mej. Motsatsen till männsikorna i mitt liv.

Jag vill ha någon som förstår mig, längtar efter någon som ser mig och förstår mig. Kan det vara därför jag startade en blogg nu ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0