Försök till att ta mig i kragen!!

Ska verkligen göra ett försök till att uppdatera bloggen oftare! Vet tjejer... träffa er idag på stan och ni påpeka er besvikenhet över mina få inlägg. Kan inte göra annat än att ursäkta! Men saken är den att jag faktiskt inte har gjort så mycket den senaste tiden, vilket ni vet varför;) Och jag har inte haft så uppseende historier eller galenheter att berätta! Annars brukar jag och käraste vän sysselsätta oss med att prata minnen, men nu har vi mest pratat nutid! Så hon måste också ta en del i att bloggen så sällan får nya inlägg, haha..

De senaste dagarna har vi i allafall spenderat på stan, timmar har vi lagt på att luncha och tittat i alla affärer.. måste erkänna - vi har shoppat en del me :P
Jag har tjatat hål i huvudet på min omgivning om att jag vill ha en romantisk klänning... och har hittat en underbar! Men 1700:- krävs att tänka en extra gång på, framförallt då jag inte har något speciellt tillfälle att ha den på. Den är mest bara underbar och får mig känna mig sååå romantisk :)

Finns ett par fantastiska brillor också, Dolce Gabbana har gjort ett par pilot som jag gillar... hade tagit slut på NK, men hittade dem på Viktoria Arena.. måste nog ha:P

Det är mycket man måste ha vid den här tiden på året, solen skiner och behoven ökar i takt med värmen. Ett behov som gör sig starkt påmint nu är längtan efter VIN!!!!! Och på lördag, då ni! Ska bli grymt :) Lite knytis hos M, med massa vin på hennes balkong! Längtar... ska bara sitta och njuta i johanneberg med utsikten över Göteborg som den lilla lyckosten M har från sin balkong.

M är underbar, hon får mig alltid att skratta och har de sjukaste historierna som är grundade på sanna händelser. Men skriva om dom är hon bäst på själv;) hon har sin egna blogg.. Ikväll skulle hon iallafall på dejt, första dejten och de väljer att bada!? I havet!!??Är nyfiken på hur det kommer att gå...;) Fy för att bada.. jag som är så frusen:S tur det finns någon som värmer mig... hihi

Hoppas ha massa att skriva om efter helgen... eller behöver inte hoppas, vet att jag kommer ha massa att skriva om!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0