En början på veckan..

Då var det måndag igen och helgen är över. Men för egen del har måndagen varit riktigt skön. Varit med H på stan en sväng sen lagade vi mat och kollade film som vi lånade av A och D igår kväll. Perfekt att ha dem tvärs över gatan om man vill låna något, A var över och låna kläder i förra veckan och jag & H fick lånat oss en film igår:)

Kakan H bakade igår blev riktigt god, och vi har ätit av den i tid och otid. Ska faktiskt ge mig ut och springa nu så den inte fastnar på magen ;) Får passa på när solen skiner och man har lite lust till det! Men först ska jag sysselsätta mig med textydning av 1600 tals skrift och ringa mamma en sväng. Så finns inga måsten i huvudet under löprundan :p

(Saknar K, pratade med henne för en liten stund sen.. så mysigt! Men blev rejält avundsjuk då hon säger att hon ligger på stranden i Barcelona och sover middag! Låter ju bara för härligt, men unnar henne det bästa såklart :P)

ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0