Dag med mammi..

Igår direkt när mamma kom, vi hann knappt äta mat innan vi var ute i butikerna. Mamma hittade flera fina plagg, tröjor, klänning/tunika mm. Själv hittade jag en klänning i bumull, flera lager från HM som jag fick köpt. Har haft på mig den idag och trivs med den som fisken i vattnet:) Lite indian -ni vet sådär som jag är ;)
Idag köpte jag en par gråa tights och en "chanel-lik" kofta i svart. Den var kort och kändes lite jackig.. jättefin!

Och det bästa - jag hittade en grym födelsedagspresent till älsklingen! Kan inte skriva vad det är.. man vet ju aldrig om han ramlar in på bloggen. Men jag tycker den är perfekt - han kommer vara urläcker ;) (är han iofs redan, hihi).

Ikväll är det tapas och vin hos J, om vi går ut? Jaaa! Det tror jag :P Hahaha, vi ramlar säkert in hos A på andra sidan gatan. Säger bara att östra Göteborg är the place to be!


Ha en grrrym lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv sorry för segt svar :D men vad kul jag ska försöka blogga där nerifrån så mkt det bara går :D förhoppningsvis bor jag brevid ett internetcafe nånstans ;D kraaam

2008-08-31 @ 23:14:47
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0