En måndag går mot sitt slut..

Och skönt är väl det. Alla som pratat med mig de senaste dagarna vet att det mesta som kommer ut ur min mun är krax krax krax, jag är så hes. Och inte har det räckt med heshet, lika mycket huvudvärk och annan förkyldningskit har gjort sig påmind idag. Har inte alls varit på humör, och trots att tv-n brukar vara ett bra sällskap vid sånna tillfällen har det varit torka på bra program..

Nog med negativitet..

Helgen var riktigt bra, på fredag kväll var ju som jag sagt R och S här. Vi fick prata en himla massa om kommande bröllop, och det är ju så kul! Vi åt god mat som H hade lagat och drack rödvin :)

På Lördagen hängde jag lite med mamma och brosan på dagen. Vid 16.30 möttes vi upp jag, K, M och K på Soho, beställde in en flaska vin och gotta oss. Blev kvar ett par timmar sen köpte vi med oss mat från pasta etc. vi orkade inte laga mat men hjälp vad god maten är på pasta etc!! Vi gick upp till K och hade coctailfest, cosmopolitan, margeritas, stawberry decoray var det vi fick i oss. (inte konstigt jag mådde pyton på söndagen) det var inte bara en av varje... vill inte tänka på vad vi landa på :P
En puss på H vid Chez, sen gick vi vidare till Locatelli där det var grymt med folk! Och hög stämning i soffan - Som vi inte satt i, hahaha. Som alltid höll vi oss högt!! Vidare till Peacock, där jag fick för mig att dra hem?? Kanske hade jag druckigt för mycket, men mötte upp älsklingen och tog en taxi till sköön säng.
(Grym kväll, men K du får hoppa att lägga upp några bilder på facebook den här gången -har illa minnen från vad som var på kameran, hahahah)


Das war alles...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0