TADA det är helg!

Vaknade av att K höll på och plocka med grejer i vardagsrummet, hon sov här inatt men nu skulle hon åka hem för att byta kläder så ska vi ses på stan lite senare. Det va mysigt att K sov över, även om vi var grymt trötta både jag, H och K så fick vi iallafall skrattat och umgåts lite - GÖRAN, GERT, GOERGE ;) Hahaha

Jag vill att det ska vara sol ute! Precis som igår, det var ju helt perfekt. Bästa av allt var att jag kunde ha på mig mina minnetonka, men idag får det väl bli det andra nya paret. Fast vill vill vill ha sol endå.. Igår provade jag ett par riktigt snygga jeans på Acne magasinsgatan. De var ljusa, rätt höga, med snygga slitningar och raka ben. Alltså ingen stretch och inga stuprör. Utan mer vad som kommer vara "rätt" i vår. Jag gillar stretchjeans men hur ett par vanliga jeans formar sig efter kroppen och bara blir snyggare med tiden slår allt. Dom är aldrig lika sköna till en början, men som sagt de blir! Får satsa på ett eller kanske två par sånna jeans, dom från Acne och någon annanstans ifrån. Vi får se.. Saken är den att jag ser så sjukt mycket fina kläder nu, vårkläder är ju helt fantastiska -alltid. Men jag har handlat ganska aktivt det sista, så det finns inte pengar längre :( Varför kan man inte vinna för? Ååå detta ständiga -Inga -pengar- tjatet!

Jaja, ikväll blir det lite middag hos oss :) Ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0