Gladiator till budgetpris :)

C och J kom och hämta upp mig, sen drog vi till mölndal för att fixa blommor och så blev det lite shopping :) Vi alla tre fick tag i skor till en urbillig penning. Aldrig fel! Sen fick tjejerna tag i blommor till deras midsommarkransar. Som ni märkt har det varit tyst om midsommar på bloggen, men det är för att jag ska jobba HELA helgen... kanske får jag en chans att komma förbi på festen imorn som i stort sett alla jag känner ska på. Men det kommer bara vara deprimerande att jag inte kan stanna så länge eller festa med dom :(

Nu ska jag gå runt i mina gladiatorsandaler en stund till, sen kanske det blir maränger och glass idag igen :P hihi

Kramis



mumma...


Kommentarer
Postat av: Natta

Sååååå tråkigt att du inte kan vara med imon!! Kim berättade om elakingen på jobbet :(... Men vi får helt enkelt styra upp något liknande snart igen :)! Pusss

2008-06-19 @ 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0