Hälften är gjort..

Redan onsdag - Sååå skönt! Nu är snart halva veckan gjord och det är närmare helgen, som jag längtar ihjäl mig efter, för att jag vill vara ledig! Och jag vill träffa mina vänner såå...
Jag ska snart fixa iordning mig och gå till Samskolan och hålla i lektion idag igen, har suttit hela förmiddagen och planerat, läst omvartannat. Det som glädjer mig extra idag är att "Bonde söker fru" sätter igång idag igen! Det är ett topp 1 program! Patetiskt va? Att jag redan längtar efter tv-kvällen, inte mycket till liv kanske. Men å jo, det går nog nästan inte för någon att förneka hur gott det kan vara att ligga och blänga på den där burken:P
Men först ska jag till Sam, sen ska jag och älsklingen åka och köpa mat till Bosse, gå en promenad med Bosse, efter det laga middag och sist - TV-n!

Hörs kanske ikväll!
(förresten, jag köpte shepherd uggs förra veckan och de är grymt sköna, och gulliga med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0