Matchkväll..



Det regnar ute.. jag kom hem för ca en halvtimma sen, eller längre är det väl nu.. Men jag ska stanna kvar hemma resten av dagen och det är skönt. Jag har varit så trött i flera dar och det är gott att få slappna av ordentligt en eftermiddag. Ikväll ska jag med vännerna och se på match. Min älskling spelar :) Det var längesen jag var på hanbollsmatch så jag ser fram emot det!  
Nu har jag min gulliga lilla Bosse brevid mig, som alltid. Han viker inte en tumm från ens sida :) Han har bara varit ensam en kortis på morgonen idag så han får va hemma själv sen ikväll igen. Lill sis skulle ha passat honom, men då det blir såpass kort stund så fixar han att vara ensam ikväll. Kanske ska ha vara med henne imorn, vilket jag vet att han kommer bli störtförtjust av! Han älskar både K och lillsis.. haha.
Vår Bosse är så goooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0