Värme!!

Det är så grymt härligt väder och jag är så grymt dålig på att uppdatera bloggen! Men det är underbart att göra annat i det här härliga vädret helt enkelt! Som att äta glass, gå på fester, shoppa, ja allt sånt. idag har jag jobbat i shorts och linne ute - jag trivs kan man säga:)

Men för att sumera de senaste dagarna! I fredags var vi hos E, det var jag, min älskling, E och R. Jag tog en taxi hem efter att ha gäspat 1000 gånger på 15 minuter, de andra gick ut. I lördags var jag och min love på stan, han köpte ett par Ray Ban brillor till mig - ni vet den klassiska modellen:)))) Och jag köpte korallfärgade chinos, en ballerinaklänning och mascara också.. På kvällen var ballerinaklänningen och klackarna på, och vi gick på 25+25=50 kalas! Så himla kul, en lyckad kväll!

Nu är det dags för mig att gå ut och gå med min rastlösa hund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0