Hemma igen..

Nu är vi tillbaka i Göteborg och lägenheten. Jag är precis hemkommen från en promenad med söta A, vi sa till varandra innan vi skildes åt att vi ska gå massor av promenader dagarna framöver. Låter gott!
Annars har dagen gått väldigt fort sen vi kom hem, vi hann plocka in alla väskor innan det ringde på dörren. In i hallen kom O och L som åt lunch hos oss, de har varit i Göteborg och tittat på bostadsrätter och skulle efter ett besök hos oss åka tillbaka till Oslo. Hoppas de hittar något så de flyttar hit! Det hade gjort min älskling glad om hans bästis flyttade tillbaka till Göteborg.

Jag har fått mina armband nu, vi hämtade dem på vägen  från Grebbestad och jag är så nöjd! Alltid kul med något nytt på armen:) Jag lägger upp lite bilder imorn för nu är jag en tröttis som ska slappa i soffan.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Tack så mycket! Den finns hemma hos mig på en gård i mellersta Sverige :) Vi har en hel del djur.

2009-07-16 @ 22:43:34
URL: http://annaanilsson.blogspot.com
Postat av: Nadja

sv: Ah min man heter Noak =)

2009-07-16 @ 22:44:29
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0