Soliga dagar:)

Jag kan inte fatta att det är sånt underbart sommarväder! Och jag kan heller inte fatta att jag är LEDIG! Både igår och idag har jag legat vid havet, igår med vännerna C och K, idag med min brosa. Ikväll ska jag till min barndomsvän K, vi ska käka popcorn och kolla på allsång på Skansen. Det kommer att kännas precis som förr, allsång får mig att tänka på K och hennes familj, många är gångerna som tv-n med Lasse Berghagen har varit på i bakgrunden en sommarkväll på Stale.

(Avbrott, tel ringer...)
Det var M som ringde, åå vad jag vill träffa henne och minstingen E nu! Ja, resten av familjen också så klart, men E verkar vara världens coolaste bebbe - och sånna gillar jag :)

Ingen sammanhängande text alls här... Men jag har två nyheter:
1: Imorgon ska vi ha en heldag på stranden, jag tillsammans med min älskling, min bästis K och F. Jag lovar att ta ett gäng bilder och slänga upp här på sidan!
2:  Jag och H får en ny bil på torsdag nästa vecka!!! En ny volvo, hahaha.. bara villan som fattas - vovven ligger ju här:)

Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0