Långhelg..

Vad har hänt med min blogg?? Har det varit en tillvaro med rosa moln, som inte gett utrymme för bloggande? Något i den stilen.. Och att det varit fullt upp! Jag har varit bortrest på skolresa till Holsbybrunn med 6:orna förra veckan, sen har min bästis kommit hem så jag har umgåts med henne 24-7. Sen har jag givetvis gett alla andra lediga stunder till min fästman! :)

Jag har shoppat en del, och borde ta fram kameran och lägga upp bilder på vårnyheterna. Sen borde jag ha med mig kameran och fota allt det underbara i omgivningen:) Jag ska tänka på det, men kan inte lova någon bot och bättring! Men sommaren är full av underbara stunder som man vill dela med sig av , och bästa av allt - Jag är ledig från 15 juni - 12 augusti!!!!!

Blev många SEN i texten.... hahaha


Kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0