I Göteborg regnar det..

Ingen idé att bli förvånad, här faller dropparna tätt. En okey förmiddag men på min cykeltur kom ett icke välkommet regn. Jag skulle ju dela med mig av en liten resumé men såg att senaste inläggen summerar ganska bra och resten får förbli en hemlighet;) Men anekdoten då? Jo den handlade mest om vår bröllopsdag när vi skulle njuta av en härlig middag på Texas Longhorn Östermalm under kvällen. Men den kära servitören lyckades glömma bort vår beställning och när klockan var en bit efter 21.30 så gav vi upp. Hon skämdes givetvis stort över sitt misstag, men det kändes inte längre aktuellt att klämma i sig en trerätters så sent på kvällskvisten. Shame on her! Igår slängde jag faktiskt iväg ett mail till TL och fick idag ett mycket trevligt samtal. Som en riktig surkärring så tog jag och skrev några rader om bemötandet och att en bröllopsdag fick stå utan middag. Det visade sig att surkärringar får gulliga svar..
Så vad åt vi då på vår älskade 1 års dag, jo Östermalmsgrillen stod för förtäring;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0