Bästa och värsta sommaren..

Det är svårt att blogga när livet är upp och ner. En blogg kan man ha till mycket men min är inte en blogg som delar alla delar av mitt liv, utan den lättsamma sidan. Precis som för många. Jag tror det är få som inte paketerar det som skrivs och läggs upp. Jag tycker om alla mina läsare och det är kul att se de besökare som troget dyker upp varje dag. Men jag kan omöjligt veta vilka ni alla är och det är en öppen sida. Så därför får jag helt enkelt bara skriva att livet är tungt nu, hoppas på respekt och att ni läser vidare när livet ser ljusare ut. Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänker på er, dag som natt <3

2012-07-16 @ 17:46:12
URL: http://vitlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0