Midsommarhelg 2012

Det har varit en otroligt härlig midsommarhelg. Nyss hemkommen med en go känsla i kroppen, ett leende på läpparna och extra mycket pirriga kärlekskänslor för min man. Tillsammans har vi umgåtts med finaste vänner, spelat spel, lekt, grillat, bastat, ätit. Dagen före midsommarafton var vädert vackert och tre män blev pojkar då de kunde sitta ute mysa med filt och se på tv. Jag och S förvånades över deras lycka över en fotbollsmatch men tydligen betydde det sååå mycket att få sitta med öl, godis och filt på utsidan en sommarkväll och se på en rund boll och två elvamannalag.
Kärleken för min man växer alltid lite extra när jag ser han göra manliga saker, vara aktiv och skicklig. Den här helgen har han varit grillmaster, sett till att vänner varit nöjda, tagit hand om barnen, grävt, styrt upp en midsommarstång och gett mig långa blickar. Mmm.. njuter..
Som alltid efter flera nätter borta så är det skönt att komma hem, även om både H och jag är sociala och älskar att ha vänner runt oss så är det även en extra go känsla efter att mättat det sociala behovet att bara få vara två. Idag är det bara vi som ska mysa hela dagen, jo Bosse får också vara med. Slappardag hos familjen Å.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sååå mysigt!! Glad midsommar i efterskott! Hoppas vi ses i sommar! Kramar från Frøken Niklasson

2012-06-24 @ 13:09:42
Postat av: Sofi

Fina bilder! Tack för helgen!

2012-06-24 @ 14:54:20
Postat av: Linda

Hej tjejer!
Linda: när kommer du att vara hemma?
Sofi: tack själv! Kramar

2012-06-24 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0