TGIF

Veckorna rusar helt och hållet iväg. Redan fredag igen, men tyvärr utan någon sol. Jag ska lägga dagen till att studera, läsa och se föreläsning.

De senaste dagarna har osunt många tankar gått till sysselsättning, vad man ska göra eller inte göra. En projekt jag är en del av iallafall är "hata LCHF-klubben", grundarna är jag och sis men vi har fått några medlemmar och det är lillsis och L. Klubben har som huvudmål att hata LCHF, denna diet som blir en religion för folk, ett universalmedel som hjälper både mot vikt, trötthet, hunger och huvudvärk. LCHF tar över livet och om man nämner något illa om dieten så tar anhängarna personligen illa upp. Dieten förstör det sociala livet då man aldrig längre kan bjuda på småkakor, bullar eller paj med vaniljsås. Nej lite keso eller ett ägg är vad LCHF anhängaren vill ha och äta.. Hur kul är det att träffas och fika på ett ägg? LCHF leder till mani och ätstörning, för det är en ätstörning när maten tar upp så mycket tid, samtal och planering. Det är en töntig trend och om jag ska följa mina rader från igår blir jag anti när något får för mycket uppståndelse. Kan inte folk bara röra på sig och äta lagom av allt, vad är problemet?


Kommentarer
Postat av: Elin

Hur ansöker jag om medlemskap!? :-)

Poledancing är sååå kul!!! Läckert kort.

2012-05-04 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0