Miami närmar sig..

Jag har inte tränat sedan i mars! Det är sant. Innan dess var det löpträning och något pass på gymmet då och då. Vilken höll kroppen vid gott mod.. Men så kom en operation, återhämtning och lite annat i vägen så träningen fick ligga på is. Jag har saknat den, mer än jag någonsin saknat att träna. Så till den grad att jag dreglar över tjejers vältränade biceps, deras välsvarvade vader och tajta midjor. Lägg märke till tjejers! Killar bryr jag mig inte om då jag har världens härligaste man att vila ögonen på.

-"Men börja träna då!" Ni förstår det är inte så enkelt. Jag har blivit ordinerad att ta det lugnt, ta promenader och nöja mig med det. Inte får jag heller gå ner något i vikt eller på annat sätt förändra mitt sätt att äta. Jepp, det har jag fått till mig. Så därför går jag runt med lite extra plufs på magen och stjärten.. Lagom tills att vi ska till south beach och jämföra oss med 40 kilos kändisar..

Nu tycker ni säkert att en skruv är lös, varför i allsin dar ska hon gå ner i vikt för. Nej det finns det inga skäl till.. Men har ni testat att inte röra er på 6 månader? Det händer liksom någonting med kroppen, den förlorar sin spänst och ser tråkig ut..

Så idag bestämde jag mig, jag skiter i ordinationer och går ner 10 kilo på 1 månad. Så om 30 dagar när jag sitter på planet till Miami är jag en lättviktare:) underbart!

Hej svej lingonpastej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0