Piffa med rosa..

Det är lätt att få till rätt känsla med lite blommor på bordet. Igår på kalaset satt jag och fina S.Ö i samtal om heminredning, hur sugen man kan vara på att göra om. Det kan man ofta med små enkla medel. Jag skulle vilja byta ut våra textilier från färg till naturmaterial, linnetyg, fårfäll och grov matta. Ellos har flera fina prisvänliga mattor, Artelleriet har ett gäng "ät havregryn resten av månaden" mattor. Men jag måste helt enkelt lägga band på mig själv och vänta ut de närmaste månaderna. Home makeover sker till jul och tills dess får jag piffa med blommor.

Tråkiga jag glömde hiva upp kameran och knäppa av lite bilder på det sötaste små 2 åringarna. Så sorry.. Inga kul kalasbilder! Kanske kan jag sno från Vilahamns blogg;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0