Lycka!

Lycka, jag kan inte med andra ord beskriva det som sker. En liten krabat till hälften H till hälften mig växer i min mage. Oro, är väl ord nummer två på listan.. Men det lämnar vi därhän nu.

Går allt bra så blir vi föräldrar i sommar! Det är väl en anledning till att bloggen varit sparsamt uppdaterad. Mitt huvud har varit uppe i graviditeten och att inte längre kunna ha sin vanliga garderob gör att outfitbilder känns mindre inspirerande. Men nu när bebismagen börjar att synas ska jag försöka hitta stilen som matchar mig som gravid.

För en tid framöver är jag sjukskriven för foglossning, rejäl sådan! Så det första shoppingmåstet är snygga låga skor. Jag som älskar höga klackar! Men vad gör väl det, får stå ut att vara kort och tjock i några månader. Det ska bli riktigt mysigt:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Fina fina Linda

2013-02-26 @ 14:38:26
Postat av: Anna

Åh vad du är fin! Är så glad för er skull, soliga kramar från Cypern

2013-02-26 @ 17:04:12
Postat av: Anna-Maria

Stort grattis Linda!! Fin du är! Kram Anna-Maria

2013-02-26 @ 19:49:05
Postat av: Linda

Tack Goa vänner!! <3

2013-02-27 @ 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0