Julmarknad på Tjolöholms slott.




Idag åkte H på match i Åhus och jag åkte med vårt helgbesök på julmarknad. Jag, mamma, C och brosan smakade på korv, ost, glögg, sylt, ostkaka och massor av godsaker. Vi hälsade på tomten och försåg oss med julklappar. Det var en riktigt underbar rejäl marknad! Förra året var jag och H på Gunnebo, vilket var mysigt men inte alls i samma klass som Tjolöholms. 

Nu är jag redo för jul! Och flytt. Även om den dröjer till månadsskiftet jan/feb. Vi bestämde oss att ta flytten lite senare för att verkligen kunna njuta av julen och inte stå med kartonger och städning i mellandagarna. Imorse var vi förbi bygget, de hade förberett för kakelsättning och satt in spottarna i badrummet. Annars var det fortfarande en byggarbetsplats, så just nu lockar det ändå inte att flytta in i byggdammet. Men tänk när det står klart om några veckor.. Då kommer flyttnerven vibrera.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0