Huset är på plats!



En väldigt speciell dag då vi nu har ett hus på tomten i Torslanda. Att vi om några månader ska flytta dit, bo in oss och skapa ett liv är nog ännu mer speciellt. Det var många år sen som jag bodde i hus, är uppväxt i det och därför har jag nog saknat huskänslan lite extra. 
Allt följer plan än så länge och att gå in i huset idag var en härlig upplevelse, längtar så tills allt är på plats. Inredning kommer att ta sin tid, vi kommer att behöva bo in oss och göra kloka köp. Men att tänka till kring hemmets utseende sker redan nu.. Utöver valen vi gjort sen innan har vi nu gjort ett byte från fönsterskivor i grå kalksten till carraramormor och sen är det ju livsfarligt att gå in i huset för helt plötsligt såg jag två takbalkar jag skulle vilja behålla i råträd.. Får se om det går att lösa. 
Jag ska försöka uppdatera om huset så ofta jag kan och har något att skriva om - kommer säkert att bli en hel del;) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att Ni är förtjusta och förväntansfulla. Skall bli så spännande❤️

2015-12-10 @ 05:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0