Synliga träbalkar och julstress..

Lite stress ska det väl alltid vara såhär inför julen.. Mycket som ska hinnas med innan ledigheten. Jag arbetar i två dagar till och då ska de sista paketen handlas, sen ska det slås in paket, min kära Sis kommer inför julen och vi ska mysa, något pepparkaksbak, några rätter som ska med till Lysekil och sen beger vi oss gör att fira jul. 

Hebbe har firat lucia med förskolan i kyrkan och vi stod stolta i publiken 2 min.. Sen var Hebbe i predikstolen, han hittade diverse instrument att ackompanjera med och ett altare att undersöka.

Huset är färdigt till sin utsida och de där takbjälkarna som jag så gärna vill ha au naturel kommer så att förbli - jippie vad jag tror det kommer skapa ett snyggt intryck! Som jag längtar efter att få fylla bloggen med husbilder. 






Hörs om några dagar!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gulle Hebbe! 😍

2015-12-21 @ 17:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0