Framtidsplaner och midsommarplanering

Idag blev det klart vad jag har för uppdrag i höst, nya kurser, ny lön och ny chef. Min fantastiska nuvarande chef ska ta sig vidare och jag tycker det känns tråkigt men arbetslivet är ju så, man får gilla läget och tänka att det bästa ligger framför! 

När jag kom hem försökte mannen min att engagera mig i midsommarplaneringen, vi ska vara 14 vuxna och 9 barn i en stuga på landet - det ska bli så mysigt/roligt och allt det där. Även om vädret inte verkar bli till belåtenhet så får vi gilla läget och ha regnstövlar och paraplyn i beredskap. 

H planerar för rätter, inhandling och matlagning så det står härliga till och jag känner för att göra som vanligt - hänga på. Men imorgon ska jag hjälpa honom och bistå till det han behöver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0