Fuktig lyx


För att bryta inredningsshopping så får hyn sin dos av styling ;)
Inte första gången jag skriver om vad jag boostar ansiktet med morgon och kväll men dessa produkter tåls att nämnas om och om igen. 

Jag vill egentligen husblogga, men vi är inte riktigt där än.. Just nu tas ritningarna fram, hur huset ska placeras på tomten och så vidare. När det är klart skickas bygglovshandlingarna in, vi har fått förhandsbesked men som det mesta ska formalia och sista ordet stämplas på pappret innan byggstart sätter igång.

Jag funderar just nu på:

Färg på hus (först tänkte jag svart men har ändrat mig helt - det får bli vitt eller grått. Henke säger vitt)
Färg på tegeltak (lutar åt grått men kanske svart.. )

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hmm jag känner igen mig så! Jag har främst snöat in på gifter i mat, kläder och leksaker. Men ikväll sätts då våra mobiler på flygplansläge! Det är en svår avvägning, det får ju inte gå till överdrift men det känns dumt att strunta i det helt.

Svar: Så sant! Håller med dig, Linda :)
Cut

2015-05-15 @ 14:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0