Semester du dröjer!!!

Jag ägnar dagarna (snarare korta stunder) åt att kolla i arkivet av semesterbilder. Åååå vad jag skulle behöva en solig sol, en skön solstol och ett ännu skönare dopp i ett turkost vatten. Längtar så till att sommaren ska infinna sig även om mina förhoppningar är små om att vädret ska överträffa förra årets. 
All shopping och tankesmedja om försäljning och husbygge bränner ut min hjärna (redan;) 
Såååå många "tänk om tankar". Kommer känna mig som världens dummaste människa om vi inte får sålt och jag lagt massa pengar på nya prylar. Men bjuder på att verka korkad i så fall.. Va fasen, jag är ganska transparent med det mesta. Vi ska ju å andra sidan inte lägga ut lägenheten "på riktigt" förän senare, är ingen stress att sälja. Men i mitt huvud är det klart och jag vill ha sålt.
Iallafall hade en semester varit på sin plats, men det kommer inte bli av. Vi ska slå bort reslustan tills efter vi flyttat in i vårt hus och landat där. Husbygge blir en resa i sig;) Tills vidare får jag leva på goda minnen och gamla bilder... 







Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh jag vill också ha semester!

2015-05-11 @ 19:36:32
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0