Ett fel.. Ett stort fel..

Jag måste säga att hela vår byggprocess har gått oerhört smidigt och vi har varit så nöjda. Vi var nog inställda på mer problem.. Men varit positivt överraskade! 
Idag däremot kom det där felet man inte vill ha 4 veckor innan inflytt, felet där det är fel trapp i huset!! I vår husbeskrivning står just om trappans centrala roll, att den är som en vacker skulptur i huset. 

Men trappan är just nu allt annat än ett smycke - den är så fel och jag sliter mitt hår! Vi måste bara få en lösning på det här.. Visst det är bara materiella saker men vi har betalt för en trapp som säkert har det tredubbla priser mot vad som just nu står i huset. 

Håller alla tummar för att Götenehus fortsätter att leverera och visar att NÖJD kund är deras högsta prio. Man definieras inte av sina misstag utan efter hur man städar upp efter dem - jag lever efter den devisen och nu gäller det för Götenehus att städa städa och fixa fixa!! 




Bilder från vån 2.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0