Im back baby

Nu sitter jag och K och dricker vin! Nice nice... Trodde gamla O skulle köra sitt radioprogram och det kunde underhålla våran "förfest" men icke... dåligt där O! Men du skulle kanske ta med oss på äventyr imorgon :)??

Är riktigt nöjd över att vi fixa dricka till ikväll! Papps ställde upp med en flaska och K hittade en bland mina förvaringar... dock alldeles för fint vin för att slänga i sig så här en långfredag! Sånt vin ska sparas till speciella tillfällen ;) Men den speciella gillar ju i och för sig inte vin :p

Nu är det fest som gäller, snart ska vi vidare till ett par härligt politiska boys! De befinner sig åt det hållet som tillhör min region:) sen hoppas vi på glada vakter på Park, de va så där nöjda över mig och K sist.. de anser att vi försöker fixa in för många vänner framför kön, sen tror jag att en incident för en månad sen spelar sitt lilla spratt med:S
Men men.. innerst inne älskar de oss, eller??

åter igen Glad Påsk! 
(ps. vågade inte använda Hunkydory idag, har köpt en annan klänning som det fick bli.. det ska endå drickas rödvin ikväll:p ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0