Påskafton

Vaknade först vid 7-tiden.. brukar göra det efter tuffa utekvällar. Det är som om kroppen ska bestraffa mig för mitt illa behandlande av den under gårdagen. Men jag kunde somna om efter en stund, och det behövdes om jag ska kunna vara människa idag. K ringde och väckte mig vid 10 tiden, dags att gå upp, dags att frächa till sig, dags att gå på stan!
Måste ge en stor eloge till vakterna på Park igår! De var underbara :) Trots att jag hängde över räcket och såg helt väck ut var de såå gulliga. Måste pinsamt erkänna att jag till och med precis innan vi skulle gå in fick springa åt sidan för att jag trodde jag skulle spy... Men spydde aldrig och de släppte snällt in mig då jag kom tillbaka:) Kön var ju förfärlig igår, så var nöjd över att slippa den. Dock inte så lyckat där inne!? Trots kön var lång var det taskigt med folk, eller kanske taskigt folk. Iallafall inga människor som gjorde kvällen... Förutom en och annan och så klart bebisarna, de är ju alltid roliga att få träffa. Trots att en av dem mest satt upptagen med en kille, du vet vem du är ;)!

En sak jag kommit underfull med är hur livsfarligt det är att ha tillgång till sin blogg då man inte är nyckter! En från sammanhanget tagen bild kan ju dyka upp då:p Don´t be mad sweetheart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0