Påskröj!

Låter kanske roligare än vad det är... just nu är det röj i trädgården och inget annat. Kom till Lysekil idag och är redan trött i kroppen, supertrött! Vi ska fälla träd och greja hela dagen imorn med, så lär väl va som en geleråtta i mina muskler när jag kommer tillbaka till Göteborg. Åååå vill redan tillbaka, vill ju fira påsken med vin och mat inte granris och eldtokiga gubbar! Men men.. ska försöka smita mig härifrån imorgon kväll:p Ta bussen tillbaka till Gbg... hihi. Pratade med K nyss, hon sprang runt på stan och lämnade tillbaka försenade låneböcker till bibloteket. Tjejen har bara en skuld på 900:- på bibloteket nu... !? Är nämligen så att på studentbibloteken får man betala 10kr per försenad dag per bok. Hajar ni? Ja... för mig och K kan det bli en del avgifter iallafall... Men mest för K.

Nu ska jag lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv för att jag inte får vara i Göteborg :( Glömde min laddare till mobilen med.. och har inget batteri, så är verkligen helt isolerad! Hur ska jag fixa det här? Den som lever får se.. och frågan är om jag kommer överleva morgondagen! Antingen hamnar jag väl under något träd då de fäller, eller så skadar jag mig jätteallvarligt på motorsågen. Fast störst risk är nog att jag brinner upp, de är som sagt otroligt eldkåta här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0