Fy för att jobba!

Framförallt när man haft det så bra i Göteborg några dar. Mysig dag med tjejerna.. Sen härlig fika med S och A-I (S flyttar ihop med R igen, jippi dom e bästa paret! ;) 

Fick shoppat lite igår, en cool T-shirt och nya söta underkläder! En urgulligt bh med tillhörande trosa som blev väl uppskattat ;) och ett par söta små svarta. Underkläder är kul!

Tjejerna gick på Tisdagsklubben igår, jag var toffel och stanna hemma :S Faktiskt inte alls min stil, men för en gång skull så... haha. Fick ju ta hand om min älskling, sånt är också viktigt! Tydligen blev det lite äventyr igår och jag väntar otåligt på skvaller :P Kan inte säga annat än att singeliv kan va j-igt roligt. Man känner sig såå bäst och så oslagbar! Men att ha någon som varje dag säger och messar att han tycker man är bäst är inte heller fel :)

Missar grym grillfest ikväll hos R och S... riktigt tråk! Men men.. Kommer fler kvällar!


puss på mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Hannes

Du verkar vara den perfekta tjejen. Tror aldrig jag sett någon vackrare än du ;)

2007-08-15 @ 23:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0