Hola gbg!

K åker till Barcelona om en vecka. M har gått upp 20 kg men är asnygg som gravid! Utgången i lördags blev riktigt kul, var hos mig först och sen på Chez (en kortis till Exet me, men jag och H drog hem). Pour bone har lika god buffé som vanligt. L stressar som vanligt (ingen idé för mig och K att shoppa med henne ;) Allt är precis som vanligt, men endå lite annorlunda :p

Är grymt att gå på stan med min bästis, vi vet hur man handlar. Stressar aldrig och övertalar alltid varandra till att köpa istället för att låta bli ;) C stannade kvar i sängen idag då vi ringde och försökte tjata med henne, kanske hon gjorde bäst i för det blev en låång dag på stan! Min konto är inte alls lika tilltalande som vid 12 tiden idag, hahaha. Låt mig berätta vad jag fått med mig hem :

Ett par stövlar från Yoko Yap - urfina bruna!
Mysbyxor från Svea - blåa och sköna
Linne från Weak day - vitt och kort
Topp från Monki - grönt är skönt
Mössa från Red devil - Virkad, vit och gullig (H la ju beslag på min gråa i vintras;)
Ögon makeup remover
Ögonkräm
Bodylotion
Bomullsrondeller
Balsam - mitt underbara fantastiska Redken!

och lite annat smått och gott....

I Lördags köpte jag en mysig hood från Svea som matchar byxorna jag köpte idag + Jag köpte ett par svinhöga jeans då också, läckra och grymma att ha till de nya stövlarna och toppen (el. linnet ;)

Handla är kuuuul.... men nu måste jag gå för har en liten pojkvän som sitter och flåsar mig i nacken!

Puss på mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0