mys -söndag

Så himla bra kväll igår! Vilket bröllop, det var bara såå fantastiskt och min kusin var vackraste bruden jag sett. Värsta klänningen! Riktigt kul att hänga med släkten, och senare ramlade jag ner på nattcluben på Havsbadet. Inte så mycket folk där men :( Många av mina vänner iallafall :)

Nu är mitt hjärta på väg hit... e väl här om sisådär 5 min! Grymt mys :p Han ville vi skulle gå ut och äta ikväll så vi får se vad vi hittar på.. är mest bara härligt att få ha han här :)


Hoppas ni får en lika go Söndag som vi kommer ha! Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Den som vet!

å, vad mysigt det låter att gå ut och äta! men måste bara passa på att fråga. var dem andra han ligger med (nu undertiden ni är tillsammans) också med och åt????
Linda! vakna!

2007-08-16 @ 01:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0