Sommarens sista möte...

Tillbaka i Lysekil, men bara för några dar. Idag är det sista onsdagen jag jobbar, vilket innebär det sista 3 timmars mötet. Känns helt sanslöst att 10 veckor gått så fort! Två dagar kvar på jobbet och sen flyttar jag tillbaka till Göteborg igen :) Ska bli riktigt gott att komma ner... Va så härligt då jag var där i början av veckan. Jag och H var på stan (fick köpt min mascara:) vi kollade i affärer och älsklingen bjöd mig på lunch. Har kommit på hur man bäst shoppar med sin pojkvän! Jo, ge honom en tidning som han kan läsa under tiden man sliter i kläder och provar. Det gör att man slipper blickar av uppgivenhet och pustningar. Han står mest där och ser snygg och nöjd ut, precis som man vill ha honom ;) hahaha.. Enda nackdelen är när man vill ha smakråd att engagemanget ligger mer på sportsidorna än outfiten man har på sig :P Men det vägs upp utav att man själv kan passa på att ligga i soffan och läsa då ens underbara kille lagar middag på kvällen;)

Nu måste jag kila... till sista mötet har jag på mig en rödprickig klänning, kort armyjacka, guldarmband och vita ballerina. Perfekt ! Hår med mycket volym, och sotig ögon makeup :P


Hej då på er gullegrisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0