10 modefrågor :p

Hatar egentligen när man ställer frågor till sig själv i sin blogg, känns som man för det mesta bara vill få sagt någonting men inte vet hur, eller att man inte har något bättre att skriva om. Men ibland ibland är det kul :)) Som nu tillexempel! Mest kul för mig, mindre kul för er kanske men ska besvara 10 frågor om MODE och stil :)

1. Vad kommer du att satsa på till våren? Romantiska kjolar och fortsätta med hööga jeans!

2. Ditt senaste köp? Hmm, är det väskan tro?? Mmm, tror det - en väska!

3. Beskriv din stil med 3 ord? Skön, ny och få färger :p

4. Har du någon oumbärlig skönhetsprodukt? JA! Min volymtång såklart!

5. Har du något stylingknep som alltid fungerar? Mycket sömn och vatten ;) Nä, men smörja in ansiktet när det känns trött och lägga lite puder..

6. Har du någon signaturdoft? Har ju flera dofter jag använder mig av, men trognast är endå Dolce Gabbana :)

7. Väskor eller skor? OJojoj.. svår fråga! Hmm, älskar de båda men måste nog säga skor.. eller ?

8. Ditt bästa köp någonsin? Jag tror faktiskt skinnjackan, funkar säsong efter säsong..

9. Favoritdesigner, svensk och internationell? Som man har råd till? Filippa K i så fall.. Sen finns hundra andra -Stella McCartney tillexempel!

10. Har du något personligt fashion No no? Dom där fruktansvärda FOPPA tofflorna! Jag vet att de är sköna, men har ni ett par - ransaka er själva! Jag och min sambo har i allafall kommit överrens om att de aldrig kommer in i vår lya. Hatar de lika mycket bägge två!



Kram på er! Nu hoppas jag kunna sova... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0