Alla klappar är klara!

Julhandling hela dagen, en stund själv och sen i sällskap av E och H (K syskon så lite mina syskon me;). Vi käkade sen på Italienska, mumsigt - längesen jag åt där. Jag är så sugen på ett par Uggs igen, speciellt efter att K kom hem ifrån Barca i ett par ursnygga. Går där och trånar efter dem i skoaffären, men får vänta tills efter jul i sånna fall.  Lacka när jag såg att de rear ut min fransväska! Vad är det om?? Ååå... Jaja, men jag har ju en iallafall. Synd bara att jag kunde fått den för nästan 300 kr billigare!

Jag är så frusen efter att ha varit ute idag, sitter med varm choklad och slår in julklappar. jag och Pappa bråkar lite om en julklapp till H, pappa vill ge den själv men jag vill också vara med på den - funderar på att skriva till mitt namn också i smyg :P H har köpt så roliga julklappar till min familj, haha.. det kommer bli riktigt kul att se när de öppnar dom. Mammas är nog bäst, tror jag.. hihi. Får skriva vad det är efter jul så jag inte röjer några hemligheter :)

Imorn åker vi till Lysekil för att fira hela julen, H sa igår att han längtade och att det ska bli såå mysigt - underbart att höra :P För jag längtar med! Hoppas jag kan somna inatt och inte ligger och är helt uppspelt för då går timmarna så långsamt..

Ha en underbar Jul allesammans! Kanske inte kommer blogga igen fören efter helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0