Besök av Mammi :)

Fyyy så dåligt jag mådde imorse när jag vakna! Kan nog inte dricka alkohol längre :( Jag, C och M var hos mig för en kort stund igår sen gick vi över gatan till A där vi satt ett gäng - riktigt nice :) Vi var sena in till stan, hängde i kön till Nivå ett tag men gick sen upp till Park Lane där hela Göteborg var! Riktigt mycket folk! Trevliga möten men stannade inte så jättelänge. Längtade hem till kudden (och sambon:)

Idag har vi fått gjort en hel del! Mamma och C kom på besök, C hade med sig borrmaskinen så vi fick upp lite hyllor och gardinstänger. Så nu har vi gardiner i vardagsrummet! Superfint :)) Fick en jättefin röd julstjärna av Mamma som jag satte på skåpet vanför tv:n. Underbart med blommor! Är riktigt mysigt här nu, blir bättre för varje dag som går och man får iordning mer och mer. 

Ha en skön 2:a advent allesammans - Unna er något gott /Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0