Helgmys och Idolfinal!

Inte för att jag bryr mig så mycket om idol iår, tycker det har varit så mycket sämre än någnsin tidigare! Och när Daniel åkte ut tappade de all talang! Nu står två blondiner på scen inför final i globen och om någon av de ska vinna så hoppas jag det blir Amanda. Marie Picasso har jag inte mycket för... Hon ser ut som en val som försöker gå på land. (Har inget emot hennes vikt) Men hennes oförmåga att röra sig! Jag vill kunna dras med, känna något då jag ser en artist uppträda, men hon får mig inte att känna något alls. 

Riktigt skönt ska det bli att slappa iallafall :) Har haft en heldag på Skårskolan, vi har bland annat sjungit in julen i Domkyrkan vilket jag tyckte var urmysigt! Det är det bästa med att jobba med barn, man får verkligen fira högtider som lucia, jul och påsk med pyssel, uppträdande och konserter - I Like!!

Magen kurrar lite nu, får se vad för mat jag och H lagar ikväll. Längtar efter honom, men han kommer väl hem vilken stund som helst min älskling...

Ha en go helg!

(ps. 84 besökare igår - ännu roligare :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0