Inför en nyårsafton...

Vet att det är lite dåligt med bloggandet nu, kortare inlägg och mindre engagemang. Men dagarna springer iväg, igår var det shopping - 2 Honky dory tröjor fick jag tag i :)) And I love Honky!! Hängde med tjejerna på kvällen, och det blev lite bus :P Ett besök i mölnlycke - hahaha. Sen ringde H bestämt hem mig :P

Idag har vi haft städdag inför vår nyårsmiddag imorn jag och H, kommer nog bli en del vänner här vilket känns kul :) Nu står H och lagar middag till mig och K, det blir fårostfyllda bakpotatis med parmainlindad kyckling, gott gott.. Vi ska kolla "Stjärnorna på slottet" så länge tills det blir klart.

Måste lägga upp ett par bilder på några av grejerna jag köpt nån dag, mcjackan osv. Ha en go 2007 kväll, för imorn firar vi in 2008!!


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0