Lite julbilder..

Igår blev det middag och vin i Vasastan med vänner, en sväng till Smaka innan vi gick hem. Sån tur är har jag sluppit känna mig bakis, vilket jag annars alltid gör nu för tiden! Oavsett om jag dricker 2 eller 5 glas..

Ska göra mig iordning för lite shopping igen - tredje dagen i rad nu :P Igår fick jag med mig en Jenny Hellström tröja hem, den va himla fin och goo ;) Men största problemet är nyår! Har ingenting att ha på mig, och hittar ingenting i butikerna. Riktigt dåligt med schyssta nyårsplagg anser jag!

Hade på mig MC jackan igår - ÄR SÅ NÖJD!! Ska ha på mig den nu på stan nu :)) I love it!

Dagarna går fort och känns redan som julafton var jättelängesen!! Men kan minnas tillbaka med lite bilder :)


        H och Jag klädde stolt julgranen på uppdrag av Pappa :))  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0