Middag :)

Idag har jag faktiskt hittat en hel del reashopping! Ni vet sånna där perfekta plagg som jag pratade om igår, de där som sällan dyker upp. Men idag minsann:)) Har köpt en urfin mc jacka i mjukaste svarta skinn, en kofta från Resteröds som jag titta på länge, men nu fick för ett billigare pris. En svart topp, garn till min stickning och en multiansiktskräm och ansiktsvatten från Kanebo som tydligen skulle vara kanon! Tror att jag fått med allt...

Efter shopping åkte vi och storhandla mat på Ica Allum, och ikväll ska vi bjuda K och R på middag sambon och jag:) Hoppas bara K kommer någon gång, blev en senare buss från Lysekil än vad som var tänkt - tillfällighet? Nä, skulle inte tro det :P !

Dags att styra upp nyårsplaner nu mina vänner! Vi får tjata ihop oss :))

Ha en goooo kväll !! Det ska vi ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0