Nöjd..

Kan vara nöjd över min skolinsatts idag! Blev en lång sovmorgon iofs men det är för att det är så svårt att gå upp när H ligger kvar i sängen. Sen är jag riktigt riktigt trött på mornarna, får gnugga ögnen i nästan en halvtimma innan de går att öppna! Men var på bibloteket vid 13 tiden och fick gjort mycket! En hel del grundläggande arbete för min uppsatts. Så nu kan jag sammanställa mycket hemma i nästa vecka - så slipper jag gå ut :P Men det kan ju annars vara kul att ge sig ut ur lägenheten, för man gör sig iordning lite mer än när man är hemma och lommar runt i mjukis. Hade på mig lacktaightsen idag, de är grymt fina - men lite stora i midjan så vill gärna hasa ner :s Jaja, får ha långa tröjor och dra upp dom emellanåt :P Hade taightsen till ett längre randigt linne, en rödrutig skjorta och en svart Filippa K kofta som varit använd sååå mycket, men endå håller formen. På fötterna blev det ett par stövlar :) Kläder är kul - Urkul tycker jag :)

Nu hänger vi i soffan jag, H och hans (VÅR;) vän R :)) Så ska lägga ner bloggandet och vara lite social!

Ha det! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0