Springer iväg!

Ja, det är precis vad veckorna gör! Blir alldeles stressad av att tiden går så fort, jag har inte ens börjat skriva de första raderna på uppsatsen även om jag fått gjort en hel del av undersökningen. Är ju bara att börja idag, men det är alltid så svårt innan man skrivit första sidan. Imorgon ska jag ha handledarmöte igen, skulle ju vara skönt om min handledare tycker undersökningen räcker till så jag inte måste utöka något. Men vi får se...

Nobeldagen idag, någon som ska titta på tv:n ikväll? Det roligaste är ju när de går igenom alla fina kläder! Får se vad prinsessesorna har på sig i år. Märks verkligen att det går mot jul, efter nobeldagen är det väldigt snart lucia och efter lucia är det i stort sett jul! Funderar på om vi ska ha någon gran?? H vill det, men vi kommer inte fira jul i lägenheten utan hemma hos mig i Lysekil så vet inte om det är så värst nödvändigt.. Eller, nu lät jag sjukt tråkig - En gran är väl alltid nödvändigt! Ska bli så underbart att fira jul med min älskling och familjen, vi åker upp till Lysekil på lilla julafton och stannar några dar. Hoppas det är snö! Skulle inte kunna tänka mig att fira julafton utan H och som tur är känner han också så - Han är ju min bästa julklapp!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0