Super kul!

Har de senaste dagarna haft ca 70 besökare om dan vilket jag tycker är svinkul! :) Som mest har det varit 180 besök på en dag - annars ligger det runt 50 några fler och några färre vissa dar. Synd jag inte kunnat skriva mer, och ännu tråkigare att jag inte har en vettig kamera som ger bra bilder att lägga upp. Men min bror har lånat digitalkameran, och saknar den egentligen inte så mycket för tycker inte den är så bra. Tar mina kort med mobilen, vilket ger bild utan kvalité men man får en uppfattning iallafall :P

Blev ingen handboll för mig idag, stannade hemma och bakade kolakakor och chokladriskola :p Smarrigt! C kom förbi och vi käkade lite mackor, drack glögg och smakade på nybaket. Baka är mysigt! Längre fram ska vi ha en bakdag alla tjejer - Lussebullar, pepparkakor och julgodis :) På tal om lussebullar ett hett tips är att köpa 4 st för 25:- utanför Arkaden. Har köpt där i flera år och de är så färska och goda! Vi åt dom till eftermiddagsfika igår jag och min man :)

Nu ska jag kolla tv... Kramizzz

Kommentarer
Postat av: anna

tjenare stumpan,, gött att ni fick till lite bak igår ändå!!! vi ses imon o bokar in baket! men du ville bara säga att ett ännu hetare tips ang lussekatter är affären nedandör dig på kobbarnas, fyra för 20! nära o billigt! pöss

2007-12-06 @ 11:18:36
Postat av: Cut

Du e ju bara sötast :)
Jepp, får jag gå dit då:P
längtar tills imorn... pössen

2007-12-06 @ 16:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0