Dagarna går fort när man njuter..

Tillbaka i lysekil.. åkte till min ängel i helgen och vi tog en tur till Grebbestad där vi upplevde karnevalen. Ängeln fick träffa delar av min familj och se hur det går till när semestern har infunnit sig ;) Det var himla mysigt trots regn och blåst, kalla fötter och långa bajamaja köer. Men vem trodde att det annat än så kunde bli när man umgås med sina nära och kära.

Men det var förra helgen det.. och som sagt dagarna går fort när man njuter och har roligt. Det är snart helg igen och imorn kväll kommer jag va här i Lysekil och träffa goa vänner förhoppningsvis (K, C och M åker till Åhus men pga. jobb får jag stanna hemma :( Finns det ingen rättvisa??) Ja för jobba ska jag göra imorn, från klockan 7-16 ush!! Och då är 3 små flickor på väg söder ut utan lilla mig.

Men Lördag får jag lämna Lysekil för mys med älsklingen i Göteborg, ska pussa sönder honom för sen blir han borta i 14 dagar! Det är lååång tid utan världens gulligaste... Men jag ska se till att roa mig ;) Party party, hihi

Ses och Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0