En söndagkväll med skaldjur..

Varför går helgen så fort? Vi satt ute på altanen och åt skaldjur när det slog mig att imorgon är det dags för arbete igen. Fyy... Hade jag fått välja hade jag befunnit mig i Göteborg nu för jag saknar både vännerna och pojkvännen om finns där. Igår skulle tjejerna gå ut i Göteborg, men jag hade åkt tillbaka till Lysekil på morgonen efter en underbart mysig kväll och natt med min kärlek. Varför stannade jag inte?? Den här helgen har bara fått mig att se grått, enda solglimten var min kusins lilla 1 åring som jag pussa på och busa med hela eftermiddagen igår. Annars känner jag mig mest låg, både för att jag inte får vara nära mitt hjärta och för att jag känner mig sviken och oviktig för någon som står mig väldigt nära. Vill bara bli av med den ledsna känslan innanför mitt bröst, men nu så gräver den sig bara starkare...

Mums med skaldjur var det iallafall :) och himla bra sällskap var det med! Dags för mig att gå ut till altanen igen...

"Besvikelser är en del av livet..."

image60

Kommentarer
Postat av: carro

pösss på dej goa linda

2007-07-01 @ 23:20:50
Postat av: cut

Puss på dej me, den värmde :)

2007-07-02 @ 17:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0