En tröttis :P

Inte för att det blev så hårt igår, men jag är en tröttis idag. Så kommer inte göra mycket mer än att ligga i soffan och dega. Prata lite i telefon och äta god mat... Skulle velat gå ut och gå, men tro det eller ej - Det blev 2 promenader igår. En i ensamhet och regn och en till i sol med sällskap av K. Så jag har en till godo nu;) Efter promenaden drack vi vin hos K, lyssna på grym musik och prata mest miljöpolitik :S Hahaha..

22.30 hade jag fått ett antal sms att vi skulle komma ner till "däcket" så vi gick dit, men kom inte in! Fullt... Hamnade på Delfinen för en snabb cider innan våra vänner möte upp oss och vi gick hem till E. Längre än så kom vi inte igår, när jag och K stod vid ingången till Havsbadet blev vi plötsligt sugna på hamburgare istället för mer alkohol. Och en hamburgare med mosbricka fick det bli :)

K säger - Att äta så här god hamburagre är som att hångla med någon..

Jag slänger mig handlöst efter hamburgaren att tar en rejäl tugga... - Mmm, det e f-n sant!

Så jag säger bara -Älskling kom hem! Så du inte får en tjock tjej när du kommer hem i brist på pussar ;) hihi


ciao :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0